Grattiskort till min pappa

Min kära pappa fyllde år tidigare i veckan och såklart gjorde jag ett kort till honom:



Jag har använt kraft cardstock som bas och det mönstrade pappret kommer från BoBunnys Timepiece-serie, som finns i shoppen. Papprena är helt ljuvliga - det stora problemet är bara om jag ska använda fram- eller baksidorna eftersom båda är lika fina!

Kanterna på det mönstrade papperet är såklart ruggade med min edge scraper - min ständiga följeslagare - och infärgade med Distress Ink Walnut Stain. Bokstäverna är från Prima Marketing, den stora pärlbraden från Reprint och blingstenarna följde med i en förpackning med små clearstamps från Prima, och dem har jag använt till att stämpla små fjärilar och fåglar på det mönstrade pappret. Mörkbrunt, brett organzaband till rosetten och körsbärsblommor och en beige ros fick toppa kortet tillsammans med ett par gröna löv.

Kortet ställdes upp till allmän beskådan, så jag tror att födelsedagsbarnet blev glad över det. ;)

Ha det gott allihopa och pyssla på!
/ Jeanette - Tettiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0