Fönsterkort i naturfärger

I början på veckan fick jag mitt första paket med produkter från Brunkullans nya ägarinna Berit. Hon ville att jag skulle skapa med bland annat BoBunnys pappersserie Timepiece och papper och dekos från Prima. Jag fick med andra ord frossa i godsaker och det första jag gjorde var ett recessed window card, som ni kan hitta instruktioner till här



Jag använde ett av papprena ur BoBunnys Timepiece-serie, underbart spetsband, Magnolias dies Bon Voyage Foliage, en ros, en körsbärsblomma, självhäftande pearls, en stor pearlbrad från Reprint och underbara tygklädda bokstäver från Prima.

Det är så kul att göra lite annorlunda kortvikningar och jag försöker utmana mig själv lite då och då att göra något som inte "bara" är ett enkelvikt kort. Ibland blir det bra och oftast är det jättekul, men jag har gjort en del saker som inte har blivit så bra också. ;) Kanske jag ska utmana mig själv att göra de vikningarna igen för att se om jag kan lyckas med dem nån gång...?

Jag vill också påminna om skisstävlingarna som går in på slutspurten nu - i Brunkullans forum kan du ladda upp ditt eller dina bidrag för att vara med om en utlottning av ett pris i vardera kort- och LO-utmaningen. Imorgon kväll drar jag vinnarna!

Ha det gott och pyssla på!
/ Jeanette - Tettiz

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ödåårabbel, Tett! <3

2011-04-01 @ 14:51:26
URL: http://wih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0