Skrivbok

"Storebror" har nyss fyllt fyra år, säger och gör så mycket som jag så gärna vill komma ihåg. Tidigare trodde jag i min enfald att jag alrdig kommer att glömma bort de där guldkornen. Men det är bara att inse att jag redan glömt det mesta av de roliga saker han sagt bara för ngt år sedan.... *sorg*

Så nu har har jag altrat en skrivbok i storlek A5 som ska ligga synligt nere i köket. För att påminna mig om att notera de där kuliga eller fyndiga påhitten.



Jag blev svårt förälskad i October Afternoons serie Campfire, det stjärnmönstrade bakgrunds pappret kommer från den serien. Lika störtkär blev jag i SCC´s journalingkort i form av pratbubblor.
Figurerna är urklippta från ett gammalt papper ur min stash.


God fortsättning på er!

/ Kattta


Kommentarer
Postat av: Nirak

Jättesmart! har samma problem, måste också försöka fixa en så´n :)

Papper o figurer passar perfekt ihop!

/Karin

2011-01-02 @ 23:16:54
Postat av: Muffin

Tokläcker!

2011-01-04 @ 07:47:17
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com
Postat av: Jeanette - Tettiz

Supersnygg!! Jag måste också göra klart min anteckningsbok för Kajsa - den har legat sen hon var bebis och nu fyller hon snart 3!!! :o

2011-01-04 @ 18:49:09
URL: http://tettiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0