En Gentleman

Okej, vid det här laget vet ni att jag älskar Tickled Pinks stämplar, och att jag älskar att färglägga och göra kort av dem. Den här stämpeln är lite av en favorit för tillfället och till detta kort har jag stansat ut bara en del av stämpelmotivet:



Jag har använt brun cardstock, mönstrat papper från Pion Design (Från mitt hjärta - Kärleksförklaring), blommor och bling och lite spets. Det som sticker fram bakom stämpelmotivet är en bild från ett ark med härliga vintagebilder - finns här i shoppen! Min vana trogen har jag också inkat kanter med Distress Ink Pumice Stone och Walnut Stain, plus att jag har stämplat med lite textstämplar runt kanterna på motivet.

Ha det så gott och pyssla på ute i stugorna!

/ Jeanette - Tettiz

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Tettiz!

Vad färglägger du dina motiv med?

2011-02-16 @ 09:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0