Lillpiga skapar med Stempelglede

God morgon!

Jag fick en beställning på ett bröllopskort och jag vill ju gärna göra i vitt då, vitt ÄR ju bröllop för mig. Så fram med vit cardstock och vit spets och dessutom symaskinen! Istället för att limma fast papprena i varandra så sydda jag fast dem med ett par rejäla zickzacksömmar. Riktigt roligt!

Jag har använt mig av tonvis med vit Crackle Paint, både på cardstocken, som jag dessutom edge scrape:at och glittrat på med Stickles, och på låsen, swirlen och gångjärnen. Även Glossy Accents 3D-lack har fått vara med och leka. Stämplarna från Stempelglede har jag stämplat med Versa Mark Watermark och embossat med Clear Embossing för att få den där skira lystern. Rosor, körsbärsblommor, blad och Pearl Maker finns såklart också i butiken.









Insidan


Baksidan


Med hopp om att ni fått lite inspiration från mig så önskar jag er en trevlig dag!

Malin ~ Lillpiga

Kommentarer
Postat av: iorlina

Vilket härligt kort!!! Nästan så man lurar ögat och upplever det i färg!



Verkligen supersnyggt!

2011-02-03 @ 13:37:34
URL: http://http:/iorlinas.blogg.se
Postat av: Anonym

Och här kommer senaste inlägget från klubben för inbördes beundran ;) : Löööv it baby! Kan knappt bärga mig till Ö-vik, längtar efter att få se vad du får till för underbara skapelser! Pok, Erika

2011-02-03 @ 16:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0