GÄST-DT!!!

Bland alla ordrar som gjordes under november månad 2010 så var det en som vann utlottningen av ett gäst-DT uppdrag hos oss. Den lycklige vinnaren blev Catharina Broman - STORT GRATTIS fån oss alla i Brunkullan Scrap & Card!!

Läs mer om Catharina och låt er inspireras av hennes underbara kort nedan! 



Namn: Catharina Broman
Ålder: 39 år
Blogg: cattiskrypin.blogspot.com
Bor: I en stor villa några mil utanför Umeå
Familj: Man,2 tonårssöner och en katt

Bakgrund: Gled in på detta med scrapbooking på ett bananskal då jag kände att det skulle vara roligt att kunna tillverka framför allt egna julkort.Sedan har jag blivit helt fast i denna underbara hobby.Det är fortfarande mest kort som jag tillverkar men en och annan LO har det också blivit.Fast på den fronten känner jag mig fortfarande som en nybörjare. Att altra och tillverka små askar har jag också gjort en del.

Färg: Är inte så förtjust i rosa men börjar ”lära mig”
Dekorationer: Små rosor och cherryblossom.Band eller spets.
Alltid: Spellbinder av någon sort eller någon Martha Stewart stans.
Aldrig: Har nog inget som jag aldrig använder utan tycker om att pröva det mesta.





Mönsterpapper från Maja Design, Stämpel från Stempelglede - Just a Note.
Övriga dekorationer - blommor, spets och utstansade blad.

Fler alster kommer snart från Catharina!

Ha en fortsatt trevlig lördagkväll!
  



Kommentarer
Postat av: Lena BE

Åh så vackert, underbar textstämpel och så fint dekorerat kort!! :)

Grattis till gäst-DT uppdraget Catharina, ska bli roligt att se vad du hittar på!! :)

Kram Lena

2011-02-07 @ 18:17:27
URL: http://lenasbloggsida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0