Som i en liten ask!

Ibland kan det vara bra att ha en liten presentask att ge bort någonting i - kanske nu när det inte är sååå långt kvar till mors dag? Jag har gjort en liten ask - måtten är ca 5x5 cm - som man kan ge bort när som helst. Kanske kan man lägga i ett smycke, några goda praliner eller en biljett till något trevligt evenemang?



Jag har använt vit cardstock, brunt satinband, papper från BoBunnys kollektion Timepiece, en pärlbrad från Reprint, en beige miniros, en liten bit spets, en bookplate i metall och små alfabetsstickers. Det mesta kan du finna i shoppen såklart!

Ha en trevlig avslutning på denna våriga helg!
/ Jeanette - Tettiz

Edit: Insåg att jag skrivit fel - det är inte ett papper ur BoBunny-serien Timepiece jag har använt, utan ett papper från Prima - Madeline! Ber om ursäkt för detta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0