Chipsmonstret

Vi hade glömt att tag bort chipsskålen efter kvällens mys och såklart hittade lilla fröken bus den och mumsade glatt i sig. Mamma såg sin chans, tog fram kameran och fångade denna underbara min:



Tagen på bar gärning!! :)

Jag har använt benvit cardstock och mönstrat papper från Primas serie Madeline och sen har jag dekorerat med körsbärsblommor, en egengjort gul blomma, vita småblommor från Prima och ett par turkosa minirosor för att fånga upp färgen i gardinen bakom lilla Kajsa. I de små vita blommorna har jag satt små droppar av Pearl Maker, och i den lite större vita blomman sitter en pearl från Prima. Till höger om titeln har jag stämplat med de ljuvliga  Den stora swirlen kommer från BoBunnys ark med chipboardstickers tillhörande Timepiece-serien. Spets, pärlbrads (Reprint) och de fina tygklädda bokstäverna (Prima) kommer också från shoppen.

Ha nu en riktigt mysig påsk!

Pyssliga hälsningar,
Jeanette - Tettiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0