Rött och brunt grattis

Detta grattiskort gjorde jag till Brunkullan med min teamkollega Malin - Lillpiga i åtanke, då hon fyller år den 6 november:



Basen är i mörkbrun cardstock och det mönstrade pappret kommer från My Minds Eye. Jag har toppat med metalldekorationer från Tim Holtz, band och spets, ett journaling card, en cherry blossom, röda blommor (som egentligen är ett spetsband) och röda bokstavsstickers.

Jag älskar verkligen de här papprena från My Minds Eye - se bara de glittriga vimplarna som finns på pappret! Det är kul när man kan ta vara på detaljer på mönstrade papper och låta dem bli en dekoration i sig!

Pyssliga hälsningar,
Jeanette - Tettiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0