Minialbum - just precis idag

Jag vill verkligen dokumentera mina barns utveckling/uppväxt, ja egentligen hela familjens vanliga vardag med.
Men jag är urdålig på det!!!

En dag slog det mig att nu var det verkligen verkligen dax att dokumentera en vanlig dag i vår familj. Jag kom på det på kvällen (tänka sig) så det blev bara ett foto taget och då inte av något speciellt.
Men det är inte hela världen tycker jag. Det viktiga var att något kom på pränt och att jag fick ge mig hän i en härlig skaparprocess.



I stället för vanlig fram och baksida, gjorde jag baksidan längre och vek den som en flärp över framsidan. Stängningen är en skåra under det randiga pappret. Jag har även torr embossat omslaget.




Boken fylldes med några "kuvert" med tags. 




Torr embossad tag, lite Glimmermist och akrylfärg.















Nänemensan, inget tjyvgluttande på denna tag inte!


Direkt när jag såg pappren från Bam Pop visste jag att jag ville göra någon form av minialbum med dem. De är hur roliga som helst att jobba med.
Har även använt mig av bokstavsstickers från Glitz, Glimmermist, Pearlmaker och blommor .

God natt på er! :)

/ Kattta



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0