Saknar dig

Det är så roligt, och nästan gör sig självt, att göra glada eller halvtokiga kort med dessa underbara stämplar.

Därför bestämde jag mig för att göra ett ledset eller åtminstonde inte sprudlande glatt kort. När jag ändå höll på passade jag på att utmana mig själv till ett lite romantiskt (så inte jag i vanliga fall) stil med oromantiska färger.

Såhär blev resultatet:



Jag har använt "Gumbo" från Creatures II, samt textstämpel från arket "Swedish Sentiments".
Mönsterpappren kommer från Pink Paislees nya serie "Queen bee". Det svartvita bakom texten är en av PinkPaislees nya "Artisan tape".


Nu ska jag fortsätta frossa i Doodlefactory :)


Ha det gott!

/ Kattta


Kommentarer
Postat av: Jeanette

ÅH! SVÅÅÅÅRT snyggt!!!! :D

2010-05-19 @ 08:22:12
URL: http://tettiz.blogspot.com
Postat av: Muffin

Så jäkla snyggt!! :)

2010-05-19 @ 09:16:18
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com
Postat av: Carin

Supersött kort! ♥ Doodle Factory rockar! Yes box! :)

2010-05-20 @ 22:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0