Ett litet blomstertips

Stempelglede har helt fantastiska stämplar, men min storfavorit är Grungecollection.
Jag använder stämplarna på det arket till allt.  Layouter, kort, askar, tags, etiketter på burkar, ljus och en massa annat.

En sak jag gillar med Grungecollection är blomstämplarna som passar utmärkt att stansa ut med EK´s Retro punchar.
Jag råkar veta, att i den fysiska butiken, finns det finns några exemplar av retropunchen kvar i passande storlek för den större blomman. Samma storlek som jag använt här.

Jag har ett litet smakprov , inget världsomvälvande, men något litet som visar hur det kan se ut.



Blomman i mitten är stämplad med Distress Ink och sedan utstansad med en Retropunch, har även chalkat kanterna med samma dyna som jag stämplade med för att ge blomman lite mer liv.

De snygga krackelerade bokstäverna är stansade i vanlig bazill och sedan täckta med crackle lack.

Grungecollection  tillsammans med Distress Ink ger oanade möjligheter, det går att göra vad som helst.
Möjligen inte rosta bröd...


Hoppas ni får en fantastiskt Tisdag!
/ Kattta


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Åh, neeeej!! Jag som hade tänkt rosta distressat bröd till frukost idag - och så GÅR det inte, säger du?!?!!



fnissar

2010-05-25 @ 08:20:03
URL: http://tettiz.blogspot.com
Postat av: Muffin

Jaha, där pajade du mina frukostplaner oxå...;) Grymt snyggt!

2010-05-25 @ 09:44:58
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com
Postat av: Malin ~ Lillpiga

Love it!! :)

2010-05-25 @ 09:54:11
URL: http://lillpiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0