Distresslek = ett kort

Dagens lek med Rangers distressdynor resulterade i ett kort:



Jag har använt mig av Distress Inks Vintage Photo och Walnut Stain tillsammans med Distress Ink Blending Tool som återfinns i butiken. De turkosa blommorna är Primas Country Elegance Turquoise och i mitten på den stora blomman sitter en mörkröd Sultan Center från Prima. Bandet är ett vinrött Picot-band.

Stämplarna som jag har använt är signerade Tim Holtz och i övrigt har jag lagt till lite wellpapp, blad och utstansade grenar, plus ett par pärlhattar i blommornas mitt och även ett par självhäftande halvpärlor.

Det blev medvetet ingen text på kortet - jag kan i stället lägga till text när jag har bestämt mottagare av kortet. :)

Ha det så gott i vinterkylan!
Varma hälsningar,
Jeanette

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett verkligt supersnyggt kort!!



hehe...blev lite fnissig, jag har en LO som jag tänkte fota imorgon. Som faktiskt går i samma färger :)

2010-01-14 @ 20:21:33
Postat av: Kattta

...det var jag som skrev ovan...

2010-01-14 @ 20:22:40
Postat av: Gunsan

Jättesnyggt :)

2010-01-14 @ 20:48:14
URL: http://gunsan71.blogg.se/
Postat av: Anonym

Å vad snyggt, härligt med de ljuvliga blå blommorna mot det bruna, vilken inspirationskick jag fick!

2010-01-17 @ 13:51:18
URL: http://pysselfia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0