Snabbt, enkelt och roligt!

Letade fram dessa urgulliga stämplar från C.C Design och tänkte mig göra ett enkelt och roligt babykort där jag inte behövde lägga ner allt för mycket tid.



Använde mig av vit cardstock och baksidan av ett Pink Paislee mönsterpapper med ljusgrön färg.
Sedan har jag stämplat direkt på papperet med stämplar från C.C Design "Oh baby"! , ett ark med flera babystämplar.

Jag har färglagt mössan och byxan med promarker och sedan har jag klippt ut några stämplar och satt dem på 3D-kuddar för att få lite mer liv i kortet. Roligt, enkelt och snabbt gjort!

/Sara

P.s Du har väl inte missat Veckans vara? Passa på att fynda lite stämplar från C.C Design och The Greeting Farm.

Kommentarer
Postat av: Muffin

Så himla sött! :)

2010-02-08 @ 11:17:32
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0