Lil Birthday Luca från Tickled Pink

Den här otroligt fina stämpeln tyckte jag passade bra på ett grattiskort till en av mina allra bästa vänner - en lite gentleman med ett fång rosor:



Materialet jag har använt hittar ni i shoppen - t.ex. stämpeln Lil Birthday Luca, stämplar från Stempelglede - Grunge Collection och Just a Note (förbeställning), mönstrat papper från Pion Design (Från mitt hjärta - Rosenröd) och de superfina Vintagebilderna - Vintage Gentlemen.

Jag har ett till kort på gång, så jag dyker upp här igen inom ett par dagar... ;)

Ha en riktigt god fortsättning på julen!
/ Jeanette - Tettiz

Kommentarer
Postat av: Nirak

Så snyggt!

Ser fram emot nästa!

2010-12-30 @ 00:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0