Dörrskylt

Vi har börjat att smyga in "Lillebror" i det stora barnrummet, hittills har det varit Olles rum, men så småningom är det dax att dela rum. Förberedelserna har redan börjat ...   :)

Igår frågade jag Olle om jag fick göra en dörrskylt där det står både Olle & Vidar. Det var okej enligt storebror så jag skred genast till verket.






Bakgrundspappret kommer ur October Afternoons serie "Camp fire"  och heter Tent trailer. Den glada figuren är en stämpel från Doodle factory som jag färglagt med akvarellpennor. Pratbubblan är ett journaling card från Shabby chic crafts. Texten är skriven med små bokstavstickers från October Afternoon samt Glitz.


Hoppas ni har det bra i kallvädret och att julstämningen är på topp!
Själv ska jag slå i paket hela långa kvällen, dricka glögg och tvångsspela julmusik. Härligt!! :)

Jul-jul på er!

/ Kattta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0