Lily Bee <3 Shimmerz

Lily Bee designs Hello sunshine är en sån där kollektion som jag bara älskar!

Det går att göra så mycket med den och även om det är väldigt starka primärfärger så går de att använda även på ljusare mildare layouter... Här har jag kombinerat lily Bee med lite mist från Shimmerz! En perfekt kombination..

Du hittar även lite naturpapper från Prima..




En lite närmre titt...


Som avslutning vill jag också berätta att det här var min sista layout som DT-medlem hos Brunkullan...
Jag har fått den stora glädjen att designa för ett gäng tillverkare och jag vill ta fasta på den chansen och koncentrera mig fullt ut på dessa....

Jag är fortfarande ett stort stort fan Brunkullan, dess mammor och talangfulla designteam. Jag har varit med här sen starten och jag har trivts som fisken i vattnet..

och eftersom Brunkullan har ett härligt utbud med en hel del speciella varor som inte går att finna hos någon annan så kommer jag med all säkerhet återkomma som vanlig kund inom en snar framtid..

Ha det gott allesammans och tack för den här tiden!

/Mahlin

Kommentarer
Postat av: Kattta

Så väldans fin!

2010-08-30 @ 07:42:37
URL: http://kattapysslar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0