Ett försenat...

...påskkort kommer här:

Ja, jo, jag erkänner ju att jag är förtjust i påsken, men liiite väl sent (eller tidigt kanske?) med ett påskkort i slutet på april kanske det är? Nåväl, jag uppmanar er att tänka bort texten - det kan ju lika gärna stå "grattis" eller "hej" eller kanske "kram".
Underbara, underbara papper från Scribble Scrabble - jag tror att de här turkosa papprena är mina favoriter faktiskt. Blommor och pebble från Prima, brad från Reprint, härliga skelettlöv, bling från Basic Greys gnuggisar med bling, ticket från Making Memories och cardstock från Bazzill. Den söta kaninen heter Georgie och kommer från Doodle Factory.
Ha det så gott och pyssla på!!
/ Jeanette - Tettiz

Kommentarer
Postat av: Muffin

Så himla fiiint! :)

2010-05-05 @ 07:57:28
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0