The Best Man

Det finns inte nog med superlativ om Graphic45-papprena som jag fick hem från DT-mammorna i förra veckan. De är så lätta att scrappa kort och LOs med att jag redan har några alster som står på tur att hamna här i bloggen. :D

Ikväll tänkte jag bjuda på en LO med min make, som var best man på vår DrAnnikas och hennes makes bröllop för ett drygt år sen.



Materiallista:
Bazzill cardstock
Graphic45, Renaissance Fair Collection - Tudor Rose
Prima - Trellis roses, ivory + mini roses, cream
Maya Road - Trinket pins, ivory pearl
Prima - Lace Cynthia
Tag med öljett - infärgad med distressdynor och sprayad med Tattered Angels glimmer mist - Brick
QK alfabet Haunted
ministickers från Jenni Bowlin

Det mesta materialet kan ni hitta i Brunkullans shop - som fylls på med nyheter hela tiden!

Ha det riktigt bra i höststormarna!
/ Jeanette

Kommentarer
Postat av: Muffin

Jättefin LO, älskar det där bakgrundspappret!

2009-10-12 @ 08:49:35
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0