Sött men tufft...

...eller vad tycker ni? Den här stämpeln från The Greeting Farm är ju vansinnigt söt men kortet blev ändå lite tufft på något sätt, kanske beror det på att det är ganska mycket svart? Eller....*granskar kritiskt*.....jo, så tycker nog jag i alla fall...:)



Nämnda stämpel, cardstock från Bazzill, blommor från Prima samt "Advent", "Trees" och "Cardinal" från Making Memories serie Mistletoe kommer från den ypperliga shoppen och själv lade jag glatt till knappar, snöre, dymoremsa och Glaze-penna till prickade linjer. Vilka härliga papper, jag gillar när de "hör ihop" så där, de olika arken plockar upp detaljer från varandra så att säga - nice! Stämpelmotivet har jag, som vanligt, målat med distresser.

=o) Muffin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0