Mera jul

Det är svårt att låta bli att göra julkort när man fått så fina julpapper. Vissa av pappren funkar dock till annat också så mitt nästa inlägg blir nog inte ett julkort. Här kommer dock ett, har återigen gjort ett utan stämpelmotiv.



Här har jag, tvärtemot vad jag brukar göra, använt ett mönstrat papper som kortbas och lagt på enfärgad cardstock istället - lite kul tycker jag. Kan tillägga att bären på kortbasen blänker fint irl, det syns dåligt på bilden. Materialet jag använt är cardstock från Bazzill, "Advent" (fram- och baksida), "Argyle", "Big Green Dot" (baksida) och "Holly Leaf Foil" från Making Memories serie Mistletoe samt två "luddiga" fina brads från ett härligt bradskit från Chatterbox - Fabolous Brads (Alabaster). Allt detta härliga hittar ni så klart i shopen.

Blommorna har jag lagt till själv, så även bokstäverna som jag stansat ur glitterklädd foam.

Ja, Merry Christmas på er! ;)

=o) Muffin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0