Kramar i höstmörkret

Så här i höstmörkret kan det vara trevligt att skicka en kram till någon, eller hur? Jag har knåpat ihop ett kram-kort som kanske kan lysa upp någons vardag. Jag har såklart använt mig av underbara Graphic45-papper, bland annat.



Materiallista:

* Bazzill cardstock
* Mönstrat papper från Graphic45 - Renaissance Fair Collection, Venetian Lace
* Prima Country Elegance - Chartreuse och Orange
* Prima Stud centers - Pewter
* Prima Build-a-bauble (blingstenar)
* YouDo - brads - Pearl oval
* Chatterbox - AI Splendid Ribbon - Alabaster
* Fyrkantig belt loop med bling
* Svart, tunn penna

Det var allt denna regniga måndag i Åkersberga - ha det så bra! :)
/ Jeanette

Kommentarer
Postat av: Sindra

Den som får det fina kortet blir säkert glad! Får lust att göra ett kramkort jag också. Tack för tipset! :)

2009-10-19 @ 13:15:27
URL: http://sindras-gnistor.blogspot.com
Postat av: Karin

Underbart kort!!! Fina färkombinationer, dekorationer väl placerade och ett stämningsfullt helhetsintryck!

Underbart kort och gott! ;)

Kram Karin.

2009-11-01 @ 17:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0