Juligt med BoBunny

Äntligen har jag scrappat tjejens julkort -ja, fjolårets då! Snacka om långsam scrappare! ;-) Det som behövdes var ett laddat DT-paket från Brunkullan. Jag fick underbara BoBunny papper. Den juliga kollektionen heter Tis the Season. Så här blev min layout:


Jag har mistat ett vitt cardstock med fägen Brick. Bara lite grand, för att skapa en intressant effekt. Papprena jag har använt heter Snowflakes, Cut Outs och Tis the Season.

Jag älskar det här alfabetet från Pink Paislee! Det heter Expressions Glitter Alphabets - Cherry. Jag har använt två medföljande swirls som "j" och "l". Lilla metallramen kommer från Reprint.

Titta bara vilka söta pins som har hittat till shoppen! De här med Clear Jewels är bara ett exempel på dem!

Jag har även med vita blommor och spets från Prima och urläckra brads från Chatterbox.

Visst blir man glad av dessa härliga färger? :) Allt hittar ni i shoppen!

Hoppas ni har en skön helg!

*kramar*

//Alex

Kommentarer
Postat av: Muffin

Helt underbar!! Så fint du använt swirlsen (vilket ord!) som bokstäver, mycket kreativt! Ljuvlig liten tomtenissa oxå! :)

2009-10-24 @ 17:06:55
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0