En påse full med choklaaad

...skickade jag och Annika bland annat till en go'vän - nämligen vår Zarah! Hon fick lite tidiga födelsedagspresenter och jag pysslade ihop denna presentpåse som vi fyllde med gottis från Thorntons chokladaffär:



Pappret är från underbara Graphic 45 - och har ni tur finns det kvar såna mumsiga papper, passa på nu när det är 50% på alla mönstrade papper (förutom nyheterna då)!!!

Mallen till påsen hittade jag på internet - det bara kryllar av underbara steg-för-steg-beskrivningar och mallar som man kan använda sig av om man vill göra t.ex. en presentförpackning - som jag gjorde!

Ha det gott i vintermörkret - tänk på att vi går mot ljusare tider!!

/ Jeanette

Kommentarer
Postat av: Zarah

Den är så SNYGG den påsen- Står på display bland mina altrde burkar just nu - men egentligen ska den ju ha en finare hedersplats.



Jag lipade en del när jag öppnade paketet.. Ni ÄR tossiga!! (Och mnm'sen är slutt... Men GODA var de! Jag tackar så attans för komihåget och omtanken!! Choklad har jag också provat lite - men pralinerna sparar jkag ännu och bara spanar på... Fina. MINA! :D)



Puss på nosen!



Ps. Jag drömde om dig inatt! Du hade din fina bruna klänning med en svart spetshistoria under. Som en topp och kjol liksom. Ursnyggt var det och var en SÅN pingla! :D

2009-01-31 @ 09:23:25
URL: http://zarischka2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0