Nu är det jul igen!

Det är ju ett och annat julkort som göras vid den här tiden och här tänkte jag visa ytterligare ett som jag gjort.



Det är som bekant svårt att fota så här års så färgerna ser lite si och så ut på bilden, ni får försöka föreställa er. :) Har använt cardstock från Bazzill, underbara mönsterpapper från serien Joyride från Collage Press: "Wonderland" (fram- och baksida) och "Peppermint twist" (baksida), blomma från Prima, knapp från BoBunny, hattnål Ivory, metallram från Reprint och en stämpel från October Stamps - allt detta hittar ni förstås i shopen. Alfabetstickers och en liten snörstump har jag lagt till själv. Jag älskar färgerna på dessa papper, visst blir man glad?

Önskar er alla en trevlig pysselhelg!

=o) Muffin


Kommentarer
Postat av: Zarah

Så gulligt!! :D

2009-12-04 @ 10:00:26
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: Evelina

LÖVLI!

2009-12-05 @ 12:44:52
URL: http://wih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0