Till dig

Jag har gjort ett kort som är rätt olikt det jag brukar göra - tycker jag själv i alla fall - men det var kul att utmana sig själv att pyssla lite annorlunda:



Jag har klippt ut rosbuketten ur ett block med journalingpapper och bilder från Crafty Secrets, rosetten har jag knutit med hjälp av min Ultimate Pro och varken urklippta blommor eller romantiska rosetter brukar vara så vanliga på mina alster. Kanske kände jag mig lite extra romantisk när jag gjorde detta kortet, vem vet? På tisdag firar i alla fall jag och maken 3-årig bröllopsdag... :)

Nästan allt material jag har använt är från Brunkullans shop, det enda jag har lagt till är flossen i knapparna och de små alfastickersarna.

Imorgon börjar allvaret på riktigt - alla lärare är tillbaka på jobbet och min lilla Kajsa ska börja skolas in hos dagmamman. Sommaren börjar lida mot sitt slut, men jag hoppas att ni alla njuter av solen och värmen som finns kvar!

Ha det gott!
/ Jeanette

Kommentarer
Postat av: Anonym

Romantiskt och snyggt kort! Kul att testa lite annat ibland! :D

2009-08-13 @ 14:22:55
Postat av: Fotograf Batoul!

underbart duktig!

2011-07-09 @ 18:04:03
URL: http://kortochsont..blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0