Ett kort från mig....

....till en vän som kämpar med en stor livsstilsförändring!

Jag fick ett paket med papper från Brunkullorna och tänkte att det var perfekt att göra ett kort till min vän!



Materiallista:
Stämpel från The Greeting Farm, färglagd med Copicspennor
Cardstock från Bazzill
Mönstrat papper från K & Company "Collage Strip" & "Firecracker"
Prickigt band från stora band-lådan
Minithickers från Papermania
Pearlmaker Gold


Stämplarna från The Greeting Farm är enormt lättmålade och ger en hemtrevlig och mysig känsla till det här kortet, tycker jag iallafall!

Jag återkommer med lite fler alster skapade med saker från shoppen.

//Annika

Kommentarer
Postat av: Nina

Wow, vilket otroligt läckert kort!! Älskar gulddropparna!

2009-08-11 @ 20:10:45
Postat av: Anonym

Superfint!!! Stämpeln är jättegullig!

2009-08-13 @ 14:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0