Shabby?

Efter alla härliga bidrag till den senaste marstävlingen på forumet kallad "Shabby chic" har jag gjort ett försök med stilen... Det är inte alls min grej egentligen, men jag är nöjd :-D Såå kul!
De mönstrade papperen är de underbara Cosmo Cricket - "Weekdays". Jag har gjort öppningen på kortet nedåt och använt ett vitt genomskinligt papper som fönster i framsidan. På "fönstret" har jag stämplat med Stempelgledes vackra  Friendship rose-motiv och embossat med clear embossingpulver. Motivet anas lite i bilden. Ramens rosor är också från Friendship rose. Blommorna är underbara att jobba med och de kommer från Primas nya kollektion. I mitten på den högra blomman sitter en Chrystal brad och dessutom har jag använt lite gammaldags spets!



När kortet är stängt kan man ana motivet inuti, som är söta Whiff of Joy-stämpeln Sitting Willow.
När man öppnar det syns både motivet och hälsningen till mottagaren!





Jag ääälskar Cosmo Crickets papper, de är dubbelsidiga och väldigt lättjobbade och har underbara färger! Passar till nästan allt! Testa ;-)
~: kram Anna :~

Kommentarer
Postat av: Carin

Superfint kort Anna!!! Kram!

2009-04-04 @ 10:39:34
URL: http://sprallokort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0