Råååååsa!

På våren vill jag alltid frossa i färg! Det är så härligt och känns som att korten sjuder av liv!
Här har jag använt fler av de härliga Cosmo cricket (Girl friday)-papperen. Det ena är cerise med ljusrosa prickar och det andra är ljust rosa med blommor. Stämplarna är Whiff of Joy (flickan) och Stempelglede Grunge collection. Grunge collection är både de härliga "ruffiga" hörnen och kanterna på cirkeln runt flickan.



Övrigt: Alla saker finns i shoppen!! :-)
På nästa kort har jag använt exakt samma papper och dekorationer, samt lite stickles och "droppar". Tyvärr ser det blekare ut, men det beror på min fotografering... Flickan på det här kortet är från Rachelle Anne Miller.



Hoppas att ni har en lika härlig kväll som jag med varmt väder och en härlig promenad!
~: kram Anna :~

Kommentarer
Postat av: Muffin

Supermysiga kort! :)

2009-04-28 @ 19:00:05
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0