Alster med Hösttävlingskittet

oho.. det var ju ett såååå läckert  höstigt kit som tjejerna i Brunkullan plockat ihop till hösttävlingen.. Höstfärger är ju inte riktigt min grej så jag fick kämpa lite men kom tillslut fram till två alster.. först ett litet enkelt kort.



Allt material finns med i kitet.

Sedan blev det en Lo, med cirklar.. Jag är verkligen inne i en cirkelperiod just nu..


istället för att använda kittet thickers har jag skrivit titeln med stickles istället. I övrigt kommer allt material från kittet.. Jag tror nog att jag fick med allt utom thickersen på denna LO.

Det skapas för fullt av kittet inne i Brunkullans forum men ni som inte är med på forumet får vänta med att se alla vackra LO´s tills efter deadline (på fredag)..

Ha en bra vecka!

/Mahlin

Kommentarer
Postat av: Zarah

Jättevackert!

2008-10-06 @ 12:53:30
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: mara

Vilka härliga alster Mahlin!

2008-10-06 @ 17:20:14
URL: http://marashobby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0