Mer jul... ge mig mer jul!

Vilket härligt välkomnande som jag har fått både här via bloggen och via forumet! Tack för alla gratulationer, jag ska verkligen göra mitt bästa för att inte brunkullorna ska behöva skämmas över mig!

Fick ett alldeles underbart härligt dt-paket med posten i fredags. Papper och dekorationer i mängder, så jag tänkte visa upp två små julkort som det har resulterat i!



Mönstrat papper från den ljuvligt gammeldagsa serien "Gudrun Loennecken" från 3ndyPapir . Den söta gosskören är en stämpel från Sarah Kay och sångraden med noter kommer ifrån Crafty Secrets. De fina ribbon slidesen är just nu på rea, så skynda fynda!



Ett supersnabbt och enkelt kort! De samstämda papperen kommer ifrån 3ndyPapir - samma som det övre kortet. Skridskoparet är en Rachelle Anne Miller-stämpel och pom-pombandet finns här i flera olika färger. Stjärnorna och månen är stämplar från Crafty Secrets Fairies som min mamma tyckte så mycket om att jag var "tvungen" att köpa dem... och de är verkligen helt sagolikt vackra!



Tack för mig, hej!
Evelina

Kommentarer
Postat av: Carin

Håh! Så söta och mysigt juliga kort! :D

Nu längtar jag ännu mer till advent och jul!

Verkligen jättefina! :)

2008-11-10 @ 21:07:54
URL: http://sprallokort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0