Pink Paislee [hjärta] Mahlin

oo ooo ooo Vad jag älskar Pink Paislees Office Lingo serie.. MUMS säger jag bara. Jag blev såklart strååålande glad när mitt DT-paket dök upp innehållandes en massa mumsmums från Pink Paislee. Först ut.. En LO med min glada vän Lina som alltid ler så vackert!


324202-272

Här har jag använt Casual Friday  och Fast Track från Pink Paislee.  Lite allehanda wellpapp. Vit Bazzill och Silvercardstock. Silvriga knappar från American Crafts. Läckert fransigt garn i silver och svart. Creative Imaginations blandade chipboard som jag glittermistat med den urläckra VIntage Pink. Även wellpappen har fått sig ett par skvättar glimmer mist.  Bokstäverna är poolside från American Crafts!  Har även lagt till lite stickles, beroende som jag är!

Next up.. ett grattiskort.

324202-273

Här har jag ritat och målat nån figur på vit Bazzill. Han är sedan färglagd med Twinklings och stickles. Figuren är monterad på 3dkuddar! Kortbas är Bazzill bling. Jag har även med lite silvercardstock och resterna av min wellpapp. Det mönstrade pappret är det ubersöta Lunch hour från Pink paislee. Bokstäverna är jag helkär i, också dom från Pink paislee. Detta är de vita Holly doodle med en touch av vintage pink glimmer mist!

Sist ut nu.. mina kära vänner Sussi och Johan. jag har visst framkallat detta kort i X antal upplagor =) men nu börjar de ta slut!  prins och Prinsessa är vad de är.

324202-271

Här har vi Lunch hour och Fast track från Pink paislee. Pappret med text är en sida ur en gammal dansinstruktionsbok från bokhyllan. Lite Bazzill bling som bas. Chipboardkronor från CI med glimmer mist på .. silvriga knappar från America crafts fastsydda med svart floss.. Bokstäverna är blandade rubons och stickers. Prinsessor står med det urläckra Holly doodle från Pink Paislee. Mycket snyggt och helt kär är jag! &:et är från AC jewlery box.  Har lagt till lite stickles här med.. beroende jag? Näääää? =)

Nu önskar jag er alla en riktig toppenhelg!!

KRAAAAM
Mahlin

Kommentarer
Postat av: Anna

Ûbersnygga LOs Mahlin! Som vanligt, ska jag nog tillägga! kram

2008-06-01 @ 16:28:40
URL: http://annaskort.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0