Försommarinspiration från Zarah

Idag kan man inte tro att det snart är juni, härhemma. De senaste dagarna har det hängt gråa moln över horisonten och retats med små regnskurar, men då finns det ju inget bättre än att sätta sig i pysselhörnan med nya, fina, härligt solskensglada papper och prylar och bara skapa!

Nu, i senaste paketet från rara DT-mammorna fick jag så mycket skoj att det liksom inte ville sluta spruta idéer i huvudet på mig, så ni får ha lite tålamod om det här inlägget är tungladdat! ;)
(Dessvärre får ni även ha lite överseende med de skumt återgivna färgerna - jag skyller allt på de tidigare nämnda gråa skyarna och avsaknaden av normalt ljus...! *ler finurligt*)

Här ska ni få se, vad jag har totat ihop:
image251

image252

image253

image254

Det jag använt är:
Bazzill: vit
Mönstrat papper: Scenic Route/Lynden-kollektionen. Närmare bestämt heter dessa papper Glenning Street, Parkside CT och Springview Drive. De är dubbelsidiga och hur snygga som helst - även om mina foton inte gör dem rättvisa...!
På LOn om Leah har jar duschat hela bakgrunden med Glimmer Mist spray - Honey Dew... Det är SÅ snyggt i verkligheten och skimrar i gul och grönt - helt klart en MYCKET rolig leksak!
Fina blommor i gul/grön/orange från Reprint. Rekommenderas vaaaarmt!
Blandade band (finns under dekorationer) plus några jag hade hemma
Alfabet: Thickers daiquiri (den vita på första LOn), legwarmers i svart (tillfälligt slut och det var INTE jag som köpte de sista - vaaad fick er att tro det? *gömmer ett paket bakom ryggen*) samt turkosa som jag hade hemma. De grymt snygga vitglittriga är från Scrapworks och heter Shimmer Shapes - White UpperWest Side Mono
Den jättesöta stämpeln kommer från Berta Stamps
Knapparna är från min lådda, likaså punchinella, brads, stickles , Penny Black-sticker, akrylfärg, den stora vita blomman med blad & Liquid Pearls

Tack för titten!
Kram/
Zarah

Kommentarer
Postat av: DrAnnika

Jättefina alster Z! Jag diggar korten jättemycket och framförallt titeln på LOn om Leah :)

2008-05-21 @ 13:58:34
URL: http://drannika.blogg.se
Postat av: Kattis

Blir sjuk pysselsugen när jag ser dia fina alster.
Du är så duktig!

2008-05-21 @ 19:57:15
Postat av: Nina

Oooh så LJUVLIGA och tokigt fräscha alster, Z! ...jag bara älskar Scenic Route. Mums!

2008-05-21 @ 21:30:27
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0