Ny inspiration!

När man har några dagar ledigt så får jag alltid massor av inspiration! Tiden som alltid är alldeles för knapp, räcker plötsligt till det man vill göra, i mitt fall pyssel! Visst hjälpte det till att det kom ett alldeles rykande hett paket från Brunkullan i veckan, papperen fullkomligt skrek "Använd mig" !!! :-) De var från Scribble scrabble och hade underbart våriga färger!
Jag fick ihop min tredje LO nånsin; allt material är från shoppen.

image193

Enfärgat: Bazzill glamour bling som botten; Mönstrade papper: Scribble scrabble, Felicity collection; Rubrik: Thickers Vinyl Rub-on: Hambly (sitter över de mönstrade och är eg. svart...) Paper ribbon: från serien Mellon berry Blommor: Prima press'n'petals; vit Floss och slutligen en grön knapp !


Njut av de lediga dagarna du också och passa på att skapa!!

~: kram Anna : ~

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ååå - men så rolig och härlig LO - me like a lot!

2008-03-25 @ 08:39:16
URL: http://pyssellotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0