Sommarinspiration

Måste bara berätta om hur förälskad jag är i de underbara papperna från Graphic45 och förra veckan rann inspirationen på mig att skapa ett kort med papper ur kollektionen "Baby 2 Bride". Jag fick också tillfälle att använda den makalöst vackra stämpeln "Maribel" från Stempelglede som jag varmt kan rekommendera - motivet gör nästan hela kortet bra det!



[Papper: Cardstock från Bazill och mönstrat papper från Graphic45: From This Moment och Unchained Melody Dekorationer: Blomma från Prima, eyelets från WRM, brads från Bo Bunny, die cuts från My Minds Eye, chipboardbokstav grungeborad large alpha från Tim Holtz som jag först färglagt med ProMarker och sedan emossat Stämplar:Maribel från Stempelglede och ros från Inkadinkado]

Papperna passar alldeles utmärkt till bröllopskort eller dopkort som det brukar vara högsäsong för just den här härliga tiden på året. Just nu ger vi dessutom 25% rabatt på nästan hela sortimentet i vår butik - både i webbutiken och i den fysiska butiken här i Östersund - så passa på att fynda dessa underbara papper och annat smått och gott!

Kram Lotta

Kommentarer
Postat av: Disab

Så himla vackert kort!

2008-06-09 @ 18:45:05
URL: http://disab.blogg.se/
Postat av: SusanneSj

Hjälp vad SNYGGT!!! Underbar inspiration : D

2008-06-09 @ 22:17:37
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0