Adventskalendertomten presenterar...

...första december!

(Nu blev ni allt snopna va?! *hehe*)

Jodå - jag har något annat att visa också. Inget jag gjort själv, dock, men däremot en mycket praktisk och spara-i-favoriter-mappen-vänlig länk till en superbra pdf med olika fina inslagningar i.
För vem vill inte göra snygga paket att lägga under granen?

Jag vet att jag vill det i alla fall - och jag gissar att jag inte är helt ensam om det.
Så... Without further ado:
Slå in ett paket eller tre - här finns idéerna!

Ha en skön första december!
/Zarah

Kommentarer
Postat av: Knin

Inspirerad av ditt inlägg, slog jag faktiskt in en födelsedagspresent till min bror på ett lite finare sätt. Glömde fota men jag virade guldpunchinella och guldband runt mitten av paketet och så stämplade jag svarta vackra snurklor på själva papperet längs båda sidor av bandet. :)

2008-12-06 @ 19:47:55
URL: http://annaknin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0