Adventskalenderns 18:e lucka....

...innehåller ytterligare julkort från DrAnnika!

Brunkullorna hade skickat en del material till mig och detta är vad jag har gjort med det! Det var en del fina julpapper från 3ndyPapir samt dekorationer som passade till (de allra flesta finns i affären, annars är det från det egna personliga lagret!).

Jag har även gjort en del dekorationer i dekorgummi genom att använda Jolly giftset - det är PERFEKT att använda till sådant! Väldigt användbart rakt igenom och alfabetet är ljuvligt!

So, without forther ado...



Vissa av de tidigare nämnda pappren kan man använda som dekoration i sig. De söta änglarna och barnen är direkt från pappren och inte stämplat!

Stämplarna är ju från Inkido och är mina nya älsklingsstämplar till julkorten!

Så det var allt för mig, nu ska jag gå och sätta mig och njuta av det färdiga STÖRRE pysslet jag ägnat mig åt de sista dagarna - vårt nya matrum!!

//DrAnnika

Kommentarer
Postat av: Zarah

Lövli!! :D

2008-12-20 @ 23:14:39
URL: http://zarischka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0