Lite inspiration från Zarah

Som ni vet har jag ju haft celebert besök här, av ingen mindre än vår egen DrAnnika (som förövrigt blir FRU drAnnika imorgon!) och vi pysslade ju en hel del - medan vi parkerat de (mer eller mindre äkta) hälfterna framför ett spel där de kunde kuta runt och slå på elaka monster medan vi klippte och klistrade.

Från min sida fick jag ihop två kort coh två LOs, och så kompletterade jag med ett kort till liftkedjan inne på forumet, så det kanske ni redan har sett. Jag lägger med det här i alla fall.

Såhär blev i alla fall resultatet av mitt pyssleri:











...så man kan lugnt säga att jag fick en HIMLA massa roliga saker att leka med!
(Jag har bara lagt till lite bling, tickets, knappar (de flesta finns i butiken dock!) nålar och floss, samt stämpeltext/thickers till titlar)

Hoppas att det kan inspirera!
Ha en skön helg - så ses vi på forumet!
Kram/
Zarah

Kommentarer
Postat av: Carin

Men Zarah! Vilka underbara alster!!! :) :) Allihopa är superfina så jag kan inte välja en favorit! Bra jobbat!!! :D Kram!!

2008-08-23 @ 18:10:01
URL: http://sprallokort.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Jag måste säga att detta är den klart finaste Lo som jag har sett. Jo helt klart den absolut finaste...bra jobbat alltså!

2008-08-29 @ 11:48:20
URL: http://theiaz.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0