Pellefant

eller iallafall ett uuursött elefantpapper från Scribble scrabble har jag fått att leka med! =)
Jag tyckte minsann att den söta elefanten förtjänade att få vara motiv på ett kort, så denna gång har ni faktiskt ett kort från mig..

mahlins

Jag passade på att bygga upp elefanten lite tredimensionellt. 3 eller 4 lager blev den tillslut.

Jag har använt: Vit bazzill, Scribble Scrabble - Blue & Green från Circus Baby Collection. Elefantpappret kommer också från Circus Baby Collection och heter Elephants & Monkeys. Silverpapper. Det gröna läckra bandet är ett Mellon Berry - Paper Ribbon från Creative Imaginations. Den glittriga gröna ramen kommer ur den urläckra chipboardförpackningen Twinkle Type - Jade från K&Company.  Jag har även blingat till med lite silver stickles och thickers (daquiri) från American Crafts!

Kom snart tillbaka för det kommer även en LO från mig i läckert Scribble scrabble-grönt!

Trevlig helg!
/Mahlin

Kommentarer
Postat av: Pysselrutan

Vilken tuff idé att bygga en 3d elefant.
Härligt kort dessutom.

2008-04-12 @ 13:11:11
URL: http://www.pysselrutan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0