NU

ska jag sluta hålla er på halster.. Jag kan gissa att ni suttit som på nålar och kollat efter uppdateringar i bloggen..  och nu är det äntligen dags..

Till att börja med vill jag än en gång tacka för alla toppenfina bidrag ni skickat in. Vi i juryn hade riktigt riktigt svårt att välja mellan allt fint.. Tillslut fick vi klart röstningen och resultatet var riktigt riktigt riktigt jämnt. Det skiljer en poäng mellan ettan och tvåan..

Ok..

Vi börjar bakifrån med tredje pris..

tredje plats och vinnare av ett presentkort hos Brunkullans Scrap & Card värt 100: - är....









Maxell                        Lotta (Maxell)

                                                                                     ************

andra plats och vinnaren av ett presentkort hos Brunkullans Scrap & Card värt 200:- är...







Johanna  Johanna!


                                                                              ***********************

Och nu till .. första platsen.. vinnaren av  ett presentkort hos Brunkullans Scrap & Card värt 300 :-



















Ulrika    Ulrika...

Att få vara gästdesigner hos Brunkullan under december hörde också till vinsten för första pristagaren. Vi hoppas att Ulrika har tid och möjlighet att vara med en månad i vårt gäng och dela med sig av sitt skapande!

Grattis alla vinnare!!

För att få tillgång till din vinst  ska du som vinnare skicka ett mail till
[email protected]
I ämnesraden skriver du vinnare + 1/2 eller 3


/Brunkullans DT - Anna, Susanne, Rutan och Mahlin
                                                            + DT-mammorna Sara och Lotta!






Kommentarer
Postat av: Annika Ljung

Ett stort grattis till vinnarna. Det är jättfina alster ni har skapat.

2007-10-25 @ 08:16:31
Postat av: Eivor / Ejja

Alla bidrag var så himla fina och ett stort GRATTIS till alla vinnare!!!!
Klart att jag var nyfiken, det är ju alltid spännande att se vem som vinner*ler*.

Kram från mig,

2007-10-25 @ 09:04:44
URL: http://eivor.blogg.se
Postat av: Carolina

Grattis tjejer :)

2007-10-25 @ 12:46:26
URL: http://www.carolina1979.blogg.se
Postat av: maxell

Tack! Verkligen tack!

Jag har kommit på vad jag ska komplettera med... något som ni är nästan ensamma om att sälja och som jag nyligen upptäckt förtjusningen med. ;)

Åsså stort grattis till de övriga pristagarna.

2007-10-26 @ 10:37:22
URL: http://maxellexam.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0