Julkortsinpiration från Anna

Hoppas att du har varit in i butiken och kikat runt lite, nu när vi har öppnat! Om du inte har hunnit med det än, så kan jag ge dig lite julkortsinspiration att ta med dit ;-)
Apan Otto har varit modell på båda mina kort, på det ena i sin helhet och på det andra har jag använt min konstnärliga frihet och tagit bort paketet på huvudet (det har jag satt inuti kortet som dekoration där). Allt material på korten finns i Brunkullans Shop.  

image39



image40

Material: Bazzill Crimson Red (härligt julröd), Mönsterpapper Crate Paper, Holly collection, Grönt organzaband, Blommor Prima, hjärtbrads Reprint, luddigt garn från Basic Grey och tags.
Därutöver har jag använt Liquid pearl och Stickles på snören och i blommorna. Text utstansad med Quickutz. Swirls nere till vänster är Quickutz ur Sophisticate-setet.

Seså, in i butiken och titta nu ;-)

~: anna :~

Kommentarer
Postat av: Pysselrutan

Härligt med ett julkort, med apan Otto.

2007-10-16 @ 18:13:37
URL: http://www.pysselrutan.blogg.se
Postat av: Eivor/Ejja

Mycket fina julkort! Gillade upplägget på den översta riktigt mycket.
Jag måste nog börja med lite julkort snart...
Er e-butik har jag besökt, fanns mycket fint*ler*

Hej från mig, Eivor

2007-10-16 @ 20:02:57
URL: http://eivor.blogg.se
Postat av: Lotta

Underbara julkort!!! Gillar dem mycket, roligt med ett "icke-taditionellt" motiv som ändå blir så juligt :) Uppläggeet, färgerna och detaljerna = skapar den rätta ombonade julkänslan i korten.

2007-10-18 @ 11:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0