Nyårsinspiration från Mahlin

Oj oj oj  så mycket fina grejjer det är i bloggen här. Tänk så mycket duktiga tjejer det finns bara i vårt lilla Sverige.

Nå.. jag har ju lite att visa upp på mitt "nyårstema". Julgranen häromsistens var lite utanför så att säga..
Här var min inspirationshistoria.

NYÅR I FJÄLLSTUGAN
Mahlin har tillsammans med kärestan och hela stora kompisgänget hyrt en stuga i svenska fjällen. På självaste nyårsaftonen snöar de in i stugan och tar sig inte utanför dörren och den tänkta festen på högfjällshotellet. Mahlin kläcker då idén om en pokerturnering och där sitter de nu hela gänget i skenet från brasan och spelar om vem som skall slippa springa barfota runt stugan.


Jag har hört att när man spelar poker ska man ha ett bra pokerfejs.. Johan har det inte, som ni ser här.

324202-135

I Brunkullans webshop hittar du: Felt fusion celtic black, Ursöta Keepsake brads och vit bazzill.
Jag har lagt till lite allehand knappar, röd floss, AC thickers och så har jag stämplat med dabbers och bubbelplast.

Hur spontan en pokerkväll än är så hinner pysselMahlin minsann kasta ihop ett par placeringskort kvällen till ära.. Ska det va så ska det va.
324202-134image137

Ja och jag vill påpeka att det faktiskt är alkoholfri öl på bilden, så ingen tror något annat.

I Brunkullans webshop hittar ni de superläckra stämplarna Card suits från Alpha stamps, Svart organzaband, Bazill bling diamond, Keepsake brads och  underbara mönstrade papper från Urban Lily.
Jag har lagt till lite OH-papper, stickles och primablommor.



Ja.. till nästa LO hann jag tappa tråden lite grand. Det blev varken nyårskänsla eller poker utan min vän Lina.
324202-136

I Brunkullans webshop hittar ni:  Bazill bling diamond, underbara mönstrade papper från Urban Lily, Felt fusion Celtic Black och Chipboard style neutral. Jag har lagt till bubbelplast, papper från Daisy D´s, journalingpapper från prima och chipboarden är inkad med Bazzinks pewter.

_______________________

Nu hoppas jag att ni alla får ett toppenbra nyårsafton och en god början på det nya året. För att göra 2008 ännu bättre så tycker jag ni ska passa på att shoppa lite på Brunkullans mellandagsrea =)

/Mahlin



Kommentarer
Postat av: Lotta

Underbart tolkning av temat med pokejfejs - så underfundigt och roligt! Placeringskorten/hängarna är så fina!
Kram Lotta

2008-01-01 @ 14:16:38
URL: http://pyssellotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0