Rally rejsing

Jag fortsätter med de underbara October Afternoon pappren "Campfire", jag tröttnar nog aldrig på dem.

Det började med att jag utmanade mig själv att skapa något i en helt annan stil än vad jag brukar: Shabby Chic.
Men så urartade det lite...självklart skulle jag använda mig av Campfire, absolut inget romantiskt kort och förstås maaassor med blommor (för det hör ju till).

Mnjaäe...särskilt shabby blev det inte, men absolut ngt annat än vad jag brukar få till ändå.



Fotot föreställer fyraåringens älskade bilar som just ställt upp sig på startstrecket för att tävla.
Eller som han själv säger: köra rally rejsing.

Mönsterpappren och en del av blommorna samt halvpärlorna finns i shopen.

Trevlig måndag på er!
/ Kattta

Kommentarer
Postat av: Helen

Vilka underbart fina kort du gör!

Jag har börjat lite själv så jag är inte så inne i det. Men när du gör kort där det står tex grattis, någons namns osv, hur gör du det? Jag har köpt typ tio av samma klistermärkesark och använder enbart g r a t t i s bokstäverna =) det känns lite slöseri.

Tacksam för tips.

Det går även bra att svara till min mail som är [email protected] Med Vänlig Hälsning Helen

2011-01-25 @ 02:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0