Näsduksask

Efter att senaste numret av en svensk scrap- och korttidning landade i min brevlåda var jag bara tvungen att prova på att tillverka en näsduksask. Pappret var självklart!!! MajaDesigns nya pappersserie "Ska vi ta en Fika?" är som gjord för mig och ett ark ur den serien gjorde sig naturligt.
Men när behöver man lite kärlek, omtanke och näsdukar som mest? Jo, när man har sorg.
Eftersom jag använder mig av stämplar från Stelpelgledes Vintage Garden snodde jag även till ett "silkespappersljus" som matchade.
Jag hoppas att jag aldrig behöver lämna bort detta set men om jag någon gång måste så hoppas jag att det kan sprida lite ljus och värme.








Kommentarer
Postat av: Kattta

Hur fint som helst! En sådan gåva värmer garanterat lite i själen vid ett tråkigt tillfälle.

2011-01-16 @ 21:10:23
URL: http://kattapysslar.blogspot.com
Postat av: Jeanette - Tettiz

Superfin ask och tillhörande ljus - vilken tidning var det du hittade instruktionerna i??

2011-01-17 @ 08:35:59
URL: http://tettiz.blogspot.com
Postat av: iorlina

Senaste Magnolia inc.

2011-01-17 @ 14:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0