Married Sweethearts

Jag och min man har varit gifta i drygt fem år nu, och vår tredje bröllopsdag firade vi på ett urmysigt värdshus på Öland. Precis innan vi skulle gå iväg för att äta en gudomlig trerättersmiddag tog vi den här bilden. Den är slarvigt fotograferad, men jag älskar den ändå.

Efter åtta månaders föräldraledighet är min skrivstil kass, rent ut sagt, så jag har inte vågat skriva journalingen ännu. Ska bryta till handleden och ge den en chans när jag får sitta lite i fred utan någon som rycker i byxbenen :)


Vilken TUR att jag är sådan mästerfotograf att det blev ett blänk mitt i layouten, det gör ju att papperets embossade mönster syns. Det är så sjukt snyggt! Pink Paislee Parisan Anthology Lovely Lace heter det och återfinns här i butiken. Journalingrutorna kommer från Shabby Chic Crafts, blommorna från Inkido och alfabetet som jag har använt heter Harvest. Har öst på med Pearlmaker i Creme på både bokstäver och journalingrutor, den är lätt beroendeframkallande...

Ha det gott!
/Evelina

Kommentarer
Postat av: Kristina

så tjusigt

2011-01-12 @ 15:38:23
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0