Tack-kort med favoritfärger

Turkost och grönt har alltid varit ett par av mina favoritfärger och gärna tillsammans. Här har jag gjort ett kort i just de färgerna som jag ska lämna till en vän som hjälpt mig med en sak.



...och en liten närbild på underbara Frozey från Doodle Factory:



Förutom Frozey har jag använt cardstock från Bazzill, bollfrans och härliga mönsterpapper från October Afternoon (Fly a kite - Fireflies), Lily Bee Design (Lovely - Whimsy) och Pink Paislee (365 Degrees - Imagine), allt detta hittar ni så klart i shopen. Det enda jag lagt till själv är lite Scrapper's Floss och ett par hjälpmedel i form av häftapparat och symaskin. :D

Önskar er alla en härlig söndagkväll!

=o) Muffin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0