Plånbokskort

Jag har roat mig med att göra ett plånbokskort, har gjort liknande förut fast inte med "veckade kanter", ni förstår snart vad jag menar. Pappret som jag använt fram- och baksida av heter Daydream och kommer från Pink Paislee, förutom det har jag jag använt stämplarna Goonter, Flob, Clowd, Zed och Cappie från Doodle Factory Creatures II och så klart cardstock från Bazzill, rubbet finns i shopen förutom möjligen ett par av stämplarna men jag tror det går  bra att förbeställa dem.



Öppna upp "flärparna"...



...och voila...



...och öppnar man upp lite...



...så hittar man ett kort i varje "fack" med exempel på varför mottagaren är omtyckt!











Och här ser ni hela tjotablängen liksom...



Lite kul tyckte jag, och det kan ju varieras i oändlighet. En tanke är t ex att göra ett presentkort där man ger bort olika saker som kanske en god middag, ett biobesök, en massage osv.

Tyvärr var det lite grått ute när jag fotade men jag hoppas ni ser skapligt på bilderna i alla fall.

Pyssla på!

=o) Muffin

Kommentarer
Postat av: mara

Läckert!!!!

2010-10-07 @ 18:52:10
URL: http://marashobby.blogspot.com
Postat av: Malin ~ Lillpiga

Helt UNDERBART kort, Muffin! I love!!!

2010-10-08 @ 21:56:38
URL: http://lillpiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0