Mera jul med BAM POP

Jag har gjort ännu ett julkort med ljuvliga BAM POP-papper och har återigen gett tomten alternativa färger.



...och en liten detaljbild på tomten...



Jag tror han trivs bra i blått. :) Har använt cardstock från Bazzill, mönsterpappret "Starry Stripes" från BAM POP, Santa och snöflingor från Doodle Factorys "Santa's Sweet Shoppe", lite fluid chalk och glitterlim på "snön", ni hittar alltihop i shopen. Har själv lagt till en dymoremsa, några blingstenar och lite symaskin. Det blå pappret med snöflingor har jag alltså stämplat själv med flingstämplarna i 3 storlekar. Lite kul, ibland glömmer jag bort att man lätt kan göra sitt eget mönsterapper.

Pyssla på!

=o) Muffin

Kommentarer
Postat av: Marianne

Kul med icketraditionella färger :)

2010-10-30 @ 13:56:34
URL: http://www.sindras-gnistor.blogspot.com/
Postat av: Tettiz

Så himla fint! Håller med Sindra - läckert med icketraditionella färger. Det gillas mycket!

2010-11-01 @ 17:21:50
URL: http://tettiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0