Julkort med BAM POP

Jag har snott ihop ännu ett julkort som blev lite snarlikt det jag lade ut för några dagar sedan i upplägg och stil. Pappret och ramen är så fina i sig så jag ville inte krångla till det med för mycket pynt på, ganska clean and simpel alltså:





Har förutom cardstock från Bazzill använt mönsterpappret "Jellyfish Stripes" från BAM POP, ram från BAM POPs Pop Frames 1 och sötaste isbjörnen Coco från Doodle Factorys "Santa's Sweet Shoppe" - allt detta ljuvliga kan ni genast skutta in och hitta i shopen. Har själv lagt till ett par blingstenar och en stämpel samt lite symaskin.

Vädret säger mig att det är en riktig pysselhelg så det är väl bara att pyssla på!

=o) Muffin

Kommentarer
Postat av: Zarah

Läckert!!

2010-10-23 @ 17:36:07
URL: http://zarischka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0