Mera Doodle Factory-frossa!

Gissa tre gånger om detta är en kampanj som tilltalar mig??! Doodle Factory rockar verkligen och idag tänkte jag visa en stämpel från den senaste kollektionen; Creaturs II, här kommer Spinkle:



Hur söt får man bli? Här kommer hela kortet:



Förutom den ljuvliga stämpeln som ni nu alltså kan köpa till bra pris så har jag använt mönsterpapper från Lily Bee Designs kollektion Hello Sunshine, Bazzill Cardstock (förstås), Alpha Stickers från Prima, organzaband, Retro Flower Punch och några egna brads och lite floss.

Tanken var att jag skulle visa ett bokmärke också men jag hade visst glömt att fota det.... Löser det lite senare idag så kan jag visa det då!

Hoppa nu in i shopen och fynda och glöm inte att skicka in era egna DF-alster till [email protected] så ni kan få ett presentkort på 50 kr att nyttja i butiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0